لزوم رسیدگی به مشکلات بندر پزم کنارک

سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۶۹ بازدید
لزوم رسیدگی به مشکلات بندر پزم کنارک

معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات گفت: یکی از بنادر که از مشکلات واقعا دارند رنج می برند و باید هرچه سریعتر به این موضوع رسیدگی بکنیم بندر پزم است

شاپور کاکولکی معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات در بازدید از کنارک و بندر پزم تیاب، اظهار کرد: هدف از سفر به استان سیستان و بلوچستان شهرستان کنارک و چابهار بررسی از نزدیک مشکلات و معضلات منطقه و شنیدن درد دل صیادان این منطقه است تا نهایتا تدبیر کنیم چه اقداماتی برای هریک از مناطق و متناسب با مشکلات داشته باشیم.

وی گفت: یکی از بنادر که از مشکلات واقعا دارند رنج می برند و باید هرچه سریعتر به این موضوع رسیدگی بکنیم بندر پزم است.

وی ادامه داد: بندر پزم تیاب با داشتن بیش از ۲۵۰پروند شناور لنج و قایق یکی از بنادر مهم این منطقه است و برنامه ریزی داریم می کنیم تا پایان سال ۹۷ بودجه ملی این اعتبار به پیمانکار این منطقه داده شود تا بتوانیم یک ساماندهی خوبی در این بنادر صورت گیرد.

کاکولی گفت: 2 میلیارد تومان اعتبار برای طرح تکمیلی اسکله پزم اختصاص خواهد یافت.

وی از میزان اعتبار تکمیلی پروژه توسعه و تکمیل اسکله پزم ۲میلیارد تومان خبر داد
دکتر کاکولکی در جمع صیادان کنارک گفت: تلاش داریم بیمه تکمیلی درمان صیادان را تا اول سالجاری با حداقل هزینه راه بیاندازیم.

وی همچنین از صید ترال گفت: قرار است تا یک هفته دیگه بخشنامه تنظیم می‌کنیم و برای همه بنادر و اسکله صیادی اطلاع رسانی می‌کنیم هر کسی و هر شناوری تور ترال استفاد کرد اداره کل شیلات اعلام کند پروانه اش رو باطل می کنیم.

منبع : فارس

دیدگاه خود را بیان کنید