دیدار معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران با نماینده دفتر فائو

چهار‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۶۷ بازدید
دیدار معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران با نماینده دفتر فائو

دکتر صالحی معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران روز چهارشنبه مورخ 25 بهمن ماه 1396 با نماینده دفتر سازمان خواربار جهانی ( فائو ) در محل دفتر مرکزی سازمان شیلات ایران دیدار نمود

دکتر صالحی معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران با نماینده دفتر فائو در ایران طی نشستی ملاقات نمود. در این دیدار دکتر صالحی گزارشی پیرامون توانمندی های شیلات ایران در آب های شمال، جنوب و داخلی و همچنین میزان صید و معرفی گونه های تجاری ارائه کرد.

وی همچنین در خصوص همکاری شیلات ایران با سازمان های تخصصی از جمله RECOFI، IOTC و FAO به ویژه در زمینه ای طرح های TCPوUTF تاکید نمود.

دکتر صالحی ادامه همکاری ها و پیگیری برای طرح های TCP ماهی قزل آلا که در حال اجرا می باشد را حائز اهمیت دانست و توسعه این برنامه را مورد اشاره قرارداد و خواستار ادامه همکاری با سازمان فائو شد.

معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران در این دیدار همچنین همکاری در زمینه پروژه UTF برای پرورش ماهی در قفس را از دیگر موارد قابل توجه و حائر اهمیت برشمرده و خواستار پیگیری ویژه برای توسعه این فعالیت ها با همکاری فائو شد.

در ادامه این نشست نماینده سازمان فائو «رائو ماتا» مراتب خرسندی خود را از توسعه فعالیت های آبزی پروری درایران به ویژه در زمینه ماهی قزل آلا اعلام نمود و در خصوص پیگیری و توسعه فعالیت های شیلاتی در قالب طرح های TCPوUTF از سوی سازمان فائو اعلام آمادگی کرد.

در پایان این دیدار مقرر شد درآینده جلسه ای پیرامون جزئیات همکاری بیشتر با دفتر فائو برگزار شود

منبع : روابط عمومی سازمان شیلات ایران

دیدگاه خود را بیان کنید