اسکله لاور ساحلی به اداره کل بنادر استان بوشهر واگذار شد

چهار‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷  ۰ نظر   ۷۴ بازدید
اسکله لاور ساحلی به اداره کل بنادر استان بوشهر واگذار شد

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: با جلسات مستمر با مسئولان شیلات و سازمان بنادر و با انعقاد تفاهم نامه، اسکله لاور ساحلی به اداره کل بنادر استان بوشهر واگذار شد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، نشست واگذاری اسکله لاور ساحلی با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار دشتی، مدیر کل بنادر و دریانوردی، مدیر کل شیلات و مدیر کل دفتر فنی استانداری و کارشناسان ادارات شیلات و بنادر در دفتر معاون عمرانی استاندار برگزار شد.

مهرداد ستوده معاون عمرانی استاندار بوشهر در این نشست با تاکید بر اینکه خدمت‌رسانی به مردم وظیفه تمام مدیران و مسئولان است اظهار داشت: هر کس مسئولیتی می‌پذیرد باید با همه توان برای ارائه خدمات بهتر به مردم اهتمام ورزد.

وی افزود: احصاء مشکلات و معضلات مردم و رفع دردها و گرفتاری‌های مردم باید مهم‌ترین دغدغه مسئولان باشد و در این مسیر هیچگونه کم‌کاری و اهمالی پذیرفتنی نیست.

معاون عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به وضعیت اسکله لاور ساحلی تصریح کرد: مردم شهرستان دشتی در مراجعات متعدد خواستار تعیین تکلیف این اسکله و بهبود وضعیت لاور ساحلی هستند که واگذاری این اسکله به اداره کل بنادر و ارائه خدمات توسط این اداره کل می‌تواند دغدغه‌های مردم را مرتفع کند.

ستوده یادآور شد: با واگذاری این اسکله، اتفاقات مثبت و ارزشمندی در حوزه رونق اقتصادی و اشتغال مردم شهرستان دشتی رخ می‌دهد که نهایتا رضایتمندی عموم به ویژه تجار و بازرگانان و جامعه صیادی را در پی دارد.

وی ابراز داشت: با واگذاری تاسیسات موجود، اداره کل بنادر می‌تواند تمامی نواقصات و ضروریات این اسکله را برطرف کند.

معاون عمرانی استاندار از همکاری مدیران شیلات و بنادر و دریانوردی که موجب شدند مشکل ۱۵ ساله این بندر حل شود تقدیر کرد.

در پایان تفاهم‌نامه واگذاری این اسکله از شیلات به اداره کل بنادر استان منعقد شد.

منبع : خبر استان

دیدگاه خود را بیان کنید