برگزاری جشنواره بزرگ طبخ آبزیان در اراک

شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷  ۰ نظر   ۹۵ بازدید
برگزاری جشنواره بزرگ طبخ آبزیان در اراک

جشنواره بزرگ طبخ آبزیان همزمان با جشن نیمه شعبان و میلاد حضرت ولی عصر (عج) در تاریخ چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1397 در مجتمع پرورش ماهی قزل پارک شهرستان اراک برگزار شد.

این جشنواره که به همت مدیریت امور شیلات و آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی و با مشارکت فعال بخش خصوصی برگزار شد یکی از بزرگترین جشنواره های طبخ آبزیان در کشور بود که با استقبال و مشارکت چشمگیر مردم استان همراه بوده است.

براساس این گزارش، بیش از 1000 نوع غذای طبخ شده با آبزیان در این جشنواره و مسابقه آشپزی شرکت داده شد که گروه داوران شامل سرآشپزان و مربیان ارشد آشپزی و همچنین دو تن از پزشکان علوم تغذیه به داوری و قضاوت کیفیت غذاها پرداختند.
همچنین در کنار این مسابقه، برنامه شاد و مفرحی با مجری گری سید اقبال واحدی مجری توانمند شبکه یک سیما و سید حسین رفیعی نیز برای مدعوین و حاضران در جشنواره اجرا شد.

این گزارش حاکی است افتتاح این جشنواره با حضور دکتر صالحی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران، مهندس آنجفی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی و معاونین و مدیران ستاد و مدیران شیلات استان های سراسر کشور صورت گرفت.

گفتنی است از میان شرکت کنندگان به 50 نفر به عنوان برگزیدگان مسابقه جوایز نفیسی اهدا شد و همچنین به منظور ترویج فرهنگ آبزی مصرفی بن تخفیف خرید آبزیان در اختیار تمام حضار قرار گرفت

منبع : روابط عمومی سازمان شیلات ایران

دیدگاه خود را بیان کنید