کلاس آموزشی طبخ آبزیان در شهرستان گنبد کاووس برگزار شد

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷  ۰ نظر   ۶۸ بازدید
کلاس آموزشی طبخ آبزیان در شهرستان گنبد کاووس برگزار شد

کارگاه آموزشی طبخ آبزیان با شرکت بیش از 50 تن از بانوان گنبدی در دانشکده فنی و حرفه ای دختران کوثر این شهرستان برگزار شد

به نقل از شیلات گلستان، قزاق رئیس اداره شیلات شهرستان گنبد کاووس با اعلام این خبر تصریح کرد: در این کلاس آموزشی که با آموزش استاد بین المللی آشپزی استان برگزار شد، شرکت کنندگان با بیش از 10 دستور طبخ آبزیان آشنا شدند.

وی با اشاره به برنامه های جشنواره طبخ آبزیان در این شهرستان بیان داشت: در جشنواره طبخ آبزیان این شهرستان، مسابقه نقاشی با موضوع آبزیان نیز با شرکت کودکان اجرا و به برگزیدگان جوایزی نیز اهدا می شود.

قزاق در پایان با تاکید به فرهنگ سازی مصرف آبزیان در سطح جامعه اظهار کرد: یکی از راهکارهای فرهنگ سازی در زمینه مصرف آبزیان، برگزاری جشنواره ها و دوره های آموزشی مختلف با آموزش نحوه نگهداری از آبزیان و روش های گوناگون طبخ برای شهروندان و به خصوص مادران جامعه است.
گفتنی است کلاس آموزشی و جشنواره طبخ آبزیان به مدت 2 روز در شهرستان گنبد کاووس و با همکاری معاونت ویژه استانداری و فرمانداری این شهرستان، شورای اسلامی و شهرداری، اداره فنی و حرفه ای، آموزش و پرورش، شبکه بهداشت، شرکت تعاونی آبزیان، اتحادیه رستوران داران و دانشکده فنی و حرفه ای کوثر شهرستان گنبد کاووس در حال برگزاری است.
منبع : روابط عمومی سازمان شیلات ایران

دیدگاه خود را بیان کنید