عرضه نهاده‌های دامی خوراک آبزیان از طریق سامانه انجام شود

پنج‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹  ۰ نظر   ۱۲۰ بازدید

عرضه نهاده‌های دامی خوراک آبزیان از طریق سامانه انجام شود

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت استان در تولید ماهیان سردآبی گفت: عرضه نهاده‌های دامی مورد نیاز تولید خوراک آبزیان از طریق سامانه انجام شود چرا که این امر، باعث ارزان‌تر شدن قیمت‌ها خواهد شد

اقبال عباسی شامگاه چهارشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تولید دو سوم خوراک آبزیان کشور در این استان است، اما به‌علت عرضه نشدن از طریق سامانه، قیمت‌ها متفاوت است.
وی در این نشست، طی تماس تلفنی با ۲ معاون وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: نهاده‌های مورد نیاز در سامانه به قیمت مصوب عرضه شود، تا تولیدکنندگان خوراک آبزیان در چهارمحال و بختیاری بتوانند آن را ارزان‌تر آن تامین کنند.
وی یادآور شد: در این راستا اختصاص سهمیه جداگانه برای استان‌های تولید کننده خوراک آبزیان ضروری است.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی زیرساخت‌های لازم برای توسعه سرمایه‌گذاری در نقاط مختلف استان را فراهم کند.
وی گفت: تامین گاز، آب، برق، راه و سایر زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی برعهده شرکت شهرک‌های صنعتی است.
عباسی تاکید کرد: هیچکس حق ندارد به‌عنوان معارض و به بهانه‌های مختلف، روند توسعه را با مشکل مواجه کند اما در این راستا باید حق و حقوق مالکان واقع در مسیر اجرای طرح‌های توسعه‌ای پرداخت شود.
به گزارش ایرنا، در این نشست مشکل گازرسانی، تامین سوخت مایع، تسهیلات بانکی و بیمه ۴ واحد تولیدی و مشکل ناشی از شیوع ویروس کرونا در یک واحد تولیدی دیگر بررسی و راهکارهای لازم برای رفع آن ارائه شد.

چهارمحال و بختیاری تولید کننده ۲۴هزار تن ماهی سردآبی است که رتبه نخست کشور را در اختیار دارد

منبع : ایرنا

دیدگاه خود را بیان کنید