نیاز صیادان به تامین سوخت قایق‌ها

چهار‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۵۱ بازدید

نیاز شدید صیادان به تامین سوخت از جمله مسائل و مشکلاتی است که مسئولان بردخون در نشست شورای اداری مطرح کردند

خبرگزاری فارس از بوشهر، مسئول نمایندگی اصناف بردخون عصر امروز در نشست شورای اداری بردخون گفت: پس از هدفمندی یارانه‌ها هزینه برق مصرفی واحدهای صنفی افزایش یافته و برخی قادر به پرداخت آن نیستند.
صادق نظری افزود: کیفیت نان در نانوایی‌های منطقه خوب نیست و مردم از این لحاظ ناراضی‌اند.
وی اضافه کرد: شهرک صنعتی بردخون تاکنون وضعیت مشخصی ندارد و نیاز به حمایت و پیگیری دارد.
مسئول تعاونی صیادان بردخون نیزگفت: اسکله خورخان سال گذشته کلنگ زنی شد ولی تاکنون هیچ کار خاصی در ان انجام نشده است.
حسین طاهری افزود: صیادان در تأمین سوخت قایق‌های خود عاجزند و اگر سوخت حمایتی در اختیارشان قرار گیرد کمک بسیار خوبی به این قشر پرتلاش است.
وی ادامه داد: دریا متعلق به همه مردم و نسل‌هاست و باید از آن حفاظت شود و از تور ترال که موجب تخریب منابع آبزیان دریا می‌شود نباید استفاده کرد و حفاظت آبزیان در این زمینه مسئولیت دارند.
طاهری خاطرنشان کرد: در برخی رسانه‌ها و مطبوعات جزایر حاشیه بخش بردخون به نام مند دشتی می‌خوانند که این وضعیت مناسب نیست و نباید ادامه پیدا کند.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز گفت: بیش از دو هزار دانش آموز و300 فرهنگی در منطقه حضور دارند و دستگاه بزرگ تعلیم و تربیت نیاز به حمایت دارد.
حسین مصلحی پورافزود: سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی شهید نامدار که میزبان بیشتر برنامه‌های بخش است مشکلات و کمبودهایی داشته و اعتباری معادل350 میلیون ریال نیاز دارد.
وی اضافه کرد: تعدادی از طرح‌ها در منطقه در حال انجام است و هفت مدرسه نیازمند نمازخانه است و امیدواریم به زودی بتوانیم در این زمینه اقدام کنیم.
فرمانده حوزه مقاومت کربلا نیز گفت: در ایام هفته بسیج نمایشگاه کتاب با50 درصد تخفیف در شهر بردخون برپا شده و 6 آذر گردهمایی 50 هزار نفری بسیجیان از جمله بسیجیان بردخون در مرکز استان برگزار می‌شود.
یوسف درویشی افزود: مسکن بسیجیان از سال 82 تاکنون وضعیت مناسبی ندارد و بسیجیان چشم انتظارند با توجه به اینکه برخی زمین خواران بیش از 2 هزار هکتار زمین گرفته‌اند و زمین‌های کشاورزی و مسکونی را تصاحب شده‌اند

دیدگاه خود را بیان کنید