شرایط برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم است

شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۶۳ بازدید


ایلنا از گرگان،غلامرضا رازقی در نشستی با سرمایه گذاران در سایت میگوی گمیشان، گفت: شرایط برای سرمایه گذاری و حضور هرچه بیشتر سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم است و تاکنون استقبال بسیار خوبی از سوی سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در سایت میگوی گمیشان شده است.
در این دیدار، نظری مهر، نماینده مجلس شورای اسلامی، سیدمحمدی، رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان، سوخته سرایی، معاون برنامه ریزی استانداری گلستان، عسگری فرماندار شهرستان گمیشان و جمع کثیری از سرمایه گذاران داخلی حضور داشتند.
رییس سازمان شیلات ایران، تصریح کرد: تمامی مسئولین تلاش می کنند تا موانع موجود بر سر راه توسعه سایت میگوی
گمیشان برداشته شود.
وی با بیان اینکه سازمان شیلات ایران درصدد است تا با تشکیل ستادی، موانع اداری موجود برای توسعه سایت چهار هزار هکتاری گمیشان تسهیل شود، تصریح کرد: ریاست این ستاد به عهده استانداری است و اختیارات شیلات ایران به این ستاد واگذار شده است و انتخاب سرمایه گذاران از طریق این ستاد در استان انجام خواهد شد و شیلات ایران در این ستاد یک عضو دارد.
در ادامه این نشست نظری مهر گفت: توسعه سایت میگوی گمیشان، یکی از بهترین طرح های در دست اجرای استان است که باید از آن حمایت شود.
وی افزود: گلستان پتانسیل های خوبی در زمینه پرورش آبزیان دارد و تاکنون برای رونق این سایت تلاش های زیادی انجام شده است و مسئولین و سرمایه گذاران باید تمام تلاش خود را برای توسعه هر بیشتر سایت میگوی گمیشان انجام دهند.
سپس پاسندی، مدیرکل شیلات گلستان، به بیان برخی از مشکلات و دغدغه های موجود در توسعه این سایت پرداخت و گفت: انتقال آب از دریا، کمبود اعتبارات برای احداث زیرساخت‌ها و برق رسانی به سایت از عمده مشکلات موجود در توسعه این سایت می باشد، که باید مرتفع شود.
وی خاطرنشان کرد: امسال 40 میلیون قطعه بچه میگو در سایت میگوی گمیشان رهاسازی می‌شود و امید است در پایان دوره پرورش، بیش از 450 تن میگو تولید شود، که این میزان نسبت به سال گذشته سه برابر رشد خواهد داشت

دیدگاه خود را بیان کنید