تولید زنجیره ای ماهیان سردآبی در چهار محال و بختیاری راه اندازی می شود

پنج‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۴۲ بازدید

تولید زنجیره ای ماهیان سردآبی در چهار محال و بختیاری راه اندازی می شود
وزیر جهاد کشاورزی:استان چهار محال و بختیاری رتبه برتر تولید را در زمینه تولید ماهیان سردآبی دارد
همزمان با سفر دولت به چهار محال و بختیاری، رئیس سازمان جهادکشاورزی این استان از افتتاح 6 پروژه کشاورزی و بازدید از چندین طرح کشاورزی توسط وزیر جهاد کشاورزی وهیئت همراه ،خبرداد.
مهندس رستم غیبی گفت: امروز با حضور مهندس حجتی وزیر جهاد کشاورزی 2 طرح در بخش آب و خاک و 2 طرح در بخش بهبود تولیدات دامی، 1 طرح در بخش صنایع تبدیلی تکمیلی کشاورزی و 1 طرح دربخش شیلات و امور آبزیان افتتاح شد و از چندین طرح کشاورزی درزمینه اجرای آبیاری تحت فشار ،طرح های کشت محصولات زراعی و دیگر طرح های کشاورزی بازدید انجام شد.
مهندس حجتی وزیر جهاد کشاورزی درحین بازدید از طرح توسعه تولید خوراک آبزیان با اشاره به اینکه، استان چهار محال و بختیاری رتبه برتر تولید را در زمینه تولید ماهیان سردآبی دارد،گفت:در نظر داریم تولید زنجیره ای ماهیان سردآبی را در استان چهارمحال و بختیاری راه اندازی کنیم و از تولید خوراک و تغذیه تا تولید ماهی سردآبی و بسته بندی در استان انجام شود.
در جریان بازدید مهندس حجتی از طرح کشت محصولات زراعی و چندین طرح اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار، مجریان طرح ها مشکلات و کاستی ها را عنوان کردند و وزیر جهاد کشاورزی، پس از بررسی این مسائل اظهار امیدواری کرد که دولت تدبیر وامید در زمینه حل این مشکلات گام های بلندی بردارد.
منبع : پایگاه اطلاع رسانی دولت

دیدگاه خود را بیان کنید