هشدار به متخلفان صید ترال

چهار‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۴۶ بازدید


خبرگزاری فارس از دیر، علی بحرانی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی تخلفات صورت گرفته در حوزه دریا و ناامن کردن فضای کار و اشتغال صیادان دیری توسط برخی متخلفان اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده و برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی، نظارتی، امنیتی و قضایی شهرستان در خصوص برخورد با متخلفان صید ترال تصمیماتی جدی اندیشیده شده است.
علی بحرانی افزود: با تشکیل کارگروه ویژه برنامه‌ریزی‎های لازم برای حمایت از صیادان دیری و برقراری امنیت برای صیادان شهرستان صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان آماده دریافت گزارشات و شکوائیه صیادان عزیز در این زمینه هستند و به آنان این اطمینان خاطر را می‌دهیم که با تمام وجود از حق و حقوق آنان دفاع خواهیم کرد.
فرماندار شهرستان دیر با هشدار به متخلفان و ناامن‌کنندگان فضای کسب و کار مردم در دریا تصریح کرد: دستگاه‌های امنیتی و قضایی شهرستان همراه و همگام با سایر دستگاه‌های اجرایی با در نظرگرفتن شرایط متعدد با جدیت تمام با متخلفان حوزه دریا برخورد خواهند کرد.
بحرانی، صیادی را نبض جریان زندگی در بندر دیّر برشمرد و گفت: صنعت صیادی و دریانوردی در بندر دیر زمینه و پتانسیل لازم را برای رونق و توسعه اشتغال در جنوب استان دارد و قطعا با برنامه ریزی‌های لازم و مهیا شدن شرایط این صنعت دارای قابلیت‌های متعددی است که با یاری خداوند متعال و همراهی دستگاه‌های اجرایی متولی در استان و همکاری صیادان دیری بزودی شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش این صنعت در جنوب استان بوشهر خواهیم بود

دیدگاه خود را بیان کنید