مراکز تولید و عرضه آبزیان در البرز شناسنامه‌دار می‌شوند

شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۴۱ بازدید

مراکز تولید و عرضه آبزیان در البرز شناسنامه‌دار می‌شوند
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: با تمهیدات اندیشیده شده مراکز تولید و عرضه آبزیان در البرز شناسنامه‌دار می‌شوند
مسعود کریمی ظهر امروز در جمع مدیران جهاد کشاورزی استان البرز اظهار کرد: با توجه به وجود مراکز تولید و عرضه آبزیان در این استان لازم است تا علاوه بر شناسایی این واحدها بر نحوه فعالیت این مراکز نیز بیشتر نظارت شود
وی بر شناسنامه‌دار کردن مراکز تولید و عرضه آبزیان تأکید کرد و افزود: این مهم با همکاری بین اداره کل دامپزشکی،‌ مدیریت امور آبزیان سازمان، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و شرکت تعاونی تولیدکنندگان ماهی سردآبی انجام می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز خاطرنشان کرد: ارائه خدمات به این واحدها و رفع مشکلات آنان و نظارت بر نحوه فعالیت این واحدها از مهمترین مزایای اجرای این طرح است.

کریمی در ادامه سخنان خود بر اخذ دستورالعمل مربوط به حمل و نقل و عرضه بهداشتی آبزیان پرورشی تأکید کرد و گفت: این مهم باید از طرف اداره کل دامپزشکی استان به مرحله اجرایی برسد.

وی بر تشکیل کمیته کارشناسی در این خصوص تأکید کرد و افزود: با تشکیل این کمیته می‌توانیم علاوه بر کار کارشناسی بر فعالیت این واحدها با متخلفان نیز برخورد قانونی کنیم.
منبع : خبرگزاری فارس

دیدگاه خود را بیان کنید