بهره برداری از منابع شیلاتی آستانه اشرفیه در اولویت قرار بگیرد

دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۴۲ بازدید


ایرنا، ˈحجت سعیدی ˈ عصر روز شنبه در آیین تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم اداره شیلات آستانه اشرفیه با بیان این مطلب افزود: این شهرستان هم اکنون از وجود 37 کیلومتر از سواحل دریائی در بخش بندرکیاشهر برخوردار است که نیاز است در جهت ارتقاء سطح کیفی شیلات این منطقه برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

وی تصریح کرد: وجود این میزان نوار ساحلی موجب شده که هم اکنون بیش از 10 پره صیادی نیز در این شهرستان مشغول به فعالیت باشند.

وی ادامه داد: با توجه به عبور رودخانه بزرگ و با اهمیت سفیدرود از این شهرستان و اتصال آن به دریای بندرکیاشهر می طلبد تا نگاه ویژه ای به بخش شیلات این منطقه داشته باشیم.

وی همچنین با بیان اینکه شهرستان آستانه اشرفیه از توانمندی های بسیاری در زمینه توسعه شیلات برخوردار است از تلاش ها و زحمات ˈ علی بهزاد ˈ رئیس پیشین اداره شیلات آستانه اشرفیه قدردانی کرد.

رئیس جدید اداره شیلات آستانه اشرفیه در ادامه این مراسم به بیان برخی از برنامه ها و اهداف آتی این اداره اشاره کرد.

ˈحمید رضا سلیمانیˈ بهره وری از استخرها و آبندانهای شهرستان ، راه اندازی و فعالیت شیلات بندرکیاشهر ، حمایت از پرورش دهندگان ماهی و فعالان عرصه شیلات و ... را از جمله اولویت های این اداره عنوان کرد.

در این آیین که در محل اداره شیلات آستانه اشرفیه با حضور جمعی از مسوولان ادارات و نهادها برگزار شد علی بهزاد رئیس پیشین این اداره نیز به ارائه گزارشی از نحوه فعالیت ها و کارهای شیلات این شهرستان پرداخت.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق گیلان قرار دارد

دیدگاه خود را بیان کنید