چهارمین همایش ملی "کشاورزی، آبزیان و غذا " در بوشهر برگزار شد

یک‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۳۴ بازدید

چهارمین همایش ملی "کشاورزی، آبزیان و غذا " در بوشهر برگزار شد
چهارمین همایش ملی "کشاورزی، آبزیان و غذا" با ارائه مقالات برتر در این زمینه در بوشهر برگزار شد
رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر ظهر یکشنبه در حاشیه برگزاری این همایش اظهار داشت: اجرای برنامه‌های مختلف علمی نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت جامعه خواهد داشت و این مسیر توسعه را هموار می‌کند.
رضا آذین اضافه کرد: حمایت‌های لازم را از برگزاری همایش های مختلف خواهیم داشت و امیدواریم با برگزاری این همایش‌ها شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.
وی با اشاره به برگزاری چهارمین همایش ملی "کشاورزی، آبزیان و غذا " در بوشهر، تصریح کرد: استان بوشهر در زمینه کشاورزی و آبزیان دارای ظرفیت‌های بالایی است و برگزاری این همایش در استان بسیار مهم است.
دبیر چهارمین همایش ملی "کشاورزی، آبزیان و غذا" نیز با تشریح محورهای مختلف این همایش، اظهار داشت: با تلاش محققان و پژوهشگران جدیدترین مقالات و دستاوردهای علمی و تجربی در این همایش ارائه شد.

افشین افراهی ادامه داد: با حضور اساتید و دانشجویان، دو کارگاه دو کارگاه بازاریابی و صادرات محصولات کشاورزی و غذایی و کودهای آلی و بیولوژیک در قالب این همایش برگزار شد که به خوبی مورد استقبال قرار گرفت.

وی با اشاره به ارسال مقالات به صورت پوستر و ارائه سخنرانی به دبیرخانه جشنواره، اذعان داشت: 35 مقاله در این همایش مورد تائید هیئت داوران قرار گرفت و سه مقاله به عنوان مقاله برتر انتخاب شدند.
منبع: خبرگزاری مهر

دیدگاه خود را بیان کنید