راه‌اندازی بازارچه محصولات دریایی در دلوار

شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۵۶ بازدید

راه‌اندازی بازارچه محصولات دریایی در دلوار
درایام تعطیلات نوروزی ۱۶۰ غرفه در ساحل دلوار همجوار منزل رئیسعلی دلواری ایجاد می‌شود که بازارچه محصولات دریایی یکی‌ از این غرفه‌ها است
عزیرالله ندری در نشست ستاد تسهیلات نوروزی با بیان اینکه همه امکانات لازم برای گردشگران در دلوار فراهم است اظهار کرد: در سایه همکاری و تعامل و بصورت واحد بتوانیم فضایی مناسب و در خورشان مسافران در ایام نوروز فراهم کنیم.
وی با بیان اینکه دلوار زادگاه سردار بزرگ مبارزه با استعمار پیر انگلیس آماده پذیرایی از گردشگران است گفت: دلواربا داشتن ساحل زیبا، جنگل‌های طبیعی، مزارع پرورش میگو، بازار عرضه کننده لوازم ملوانی و تجاری و مناطق دیگر گردشگری از جمله نقاط دیدنی استان است.
شهردار دلوار از راه‌اندازی بازارچه محصولات دریایی خبرداد و گفت: درایام تعطیلات نوروزی 160 غرفه در ساحل دلوار همجوار منزل رئیسعلی دلواری ایجاد می‌شود که بازارچه محصولات دریایی یکی‌ از این غرفه‌هاست.
ندری افزود: شهرداری دلوار با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد تنگستان در ساحل خلیج همیشه فارس تنگستان چند مسابقه ازجمله نقاشی، مسابقه روز 12 فرودین و نمایشگاه کتاب ومحصولات فرهنگی برای بازدید های نوروزی مهمانان برگزار می‌شود
منبع : خبرگزاری تسنیم

دیدگاه خود را بیان کنید