طرح ساماندهی خور شیلات بندرعباس تا پایان خرداد تکمیل می شود

شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۵۹ بازدید

طرح ساماندهی خور شیلات بندرعباس تا پایان خرداد تکمیل می شود
شهردار بندرعباس با اشاره به پیشرفت 80 درصدری ساماندهی خور شیلات این شهر ، گفت: براساس مطالعات انجام شده تا پایان خردادماه این پروژه تکمیل می شود
عباس امینی زادهˈ روز پنجشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس که با حضور مدیر عامل آب منطقه ای هرمزگان در راستای تعیین وضعیت خور شیلات و خور گورسوزان برگزار شد، افزود: خورها به عنوان یک منظر زیبای شهری دارای محیطی مطلوب و ظرفیتی مناسب می باشند، اما در بندرعباس خورها با آلودگی های متعدد و آزار دهنده مشکلات زیادی برای اهالی شهر ایجاد نموده اند.

امینی زاده تصریح کرد: با اجرای طرح ساماندهی خورها علاوه برتامین رفاه، آسایش و امنیت شهروندان، منظر زیبای شهری نیز ایجاد و صنعت گردشگری رونق می یابد که این گامی موثر در توسعه شهر بندرعباس خواهد بود.

مدیرعامل آب منطقه ای هرمزگان نیز در این جلسه گفت: ساماندهی خورها در محدوده شهر بر عهده آب منطقه ای نیست و جزء وظایف آن محسوب نمی گردد.

ˈمحمد باقر حیدری ˈ اظهار داشت: در صورت تامین اعتبارات لازم و تمایل شهرداری بندرعباس برای همکاری با شرکت آب منطقه ای هرمزگان در ساماندهی خورها ، آمادگی خود را برای انجام این کار اعلام می نماییم.

در این نشست مقرر گردید در جلسه ی آینده تصمیمات نهایی در خصوص تعیین وضعیت پروژه خورگورسوزان بندرعباس اتخاذ گردد
منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی

دیدگاه خود را بیان کنید