مشکل تامین آب مجتمع شیلات هلن برطرف می‌شود

شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۵۸ بازدید

مشکل تامین آب مجتمع شیلات هلن برطرف می‌شود
فرماندار کیار از برطرف شدن مشکل تامین آب مجتمع شیلات هلن در آینده‌ای نزدیک خبر داد
قدمعلی مردانی در شهرکرد، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برطرف کردن مشکل تامین آب مورد نیاز مجتمع شیلات هلن در شهرستان کیار انجام شده است.
وی ادامه داد: در نشست بررسی مشکل تامین آب مجتمع شیلات هلن در شهرستان کیار مقرر شد تا میزان مورد نیاز تخصیص آب به اداره‌ شیلات استان چهارمحال و بختیاری ابلاغ شود تا مطالعات مورد نیاز از سوی مشاور طرح انجام شود.
مردانی بیان داشت: در شهرستان کیار مجتمع‌های پرورش ماهی زیادی وجود دارد که در تلاش هستیم زمینه برطرف کردن مشکلات آن‌ها و همچنین افزایش میزان تولیدات آن‌ها را فراهم کنیم.
فرماندار کیار گفت: در این شهرستان مزارع پرورش ماهی از توان تولید بسیار بالایی برخوردار هستند به نحوی که سهم بسزایی در کسب جایگاه نخست کشور در زمینه تولید ماهیان سردابی کشور از سوی استان چهارمحال و بختیاری داشته است.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر با توجه به خشک‌‎سالی‌های پیاپی مشکلاتی در راستای آب مورد نیاز برخی از این مزارع به وجود آمده که برنامه‌ریزی‌های لازم برای رفع این مشکل صورت گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه مزارع پرورش ماهی زیادی در شهرستان کیار وجود دارد، خاطرنشان کرد: پرورش ماهی در سال‌های اخیر به یکی از مشاغل مردم در این شهرستان تبدیل شده به نحوی که خانواده‌های زیادی از این طریق امرار معاش می‌کنند و بر این اساس رفع مشکلات آن‌ها ضروری است
منبع: فارس

دیدگاه خود را بیان کنید