بانک زیستی برای موجودات دریایی استان بوشهر ایجاد می‌شود

سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۵۵ بازدید

بانک زیستی برای موجودات دریایی استان بوشهر ایجاد می‌شود
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: دریا یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر است که در برای حفاظت از موجودات دریایی بانک زیستی راه‌اندازی می‌شود.
حسین دلشب در بررسی ساخت دهکده گردشگری بوشهر با بیان اینکه دراین دهکده خور مهمی قرار دارد اظهار داشت: این خور یکی از مکان‌های تخم‌گذاری آبزیان است که جایگاه مهمی در این حوزه دارد.
وی تاکید کرد: وضعیت اقلیمی دریا در ساخت طرح‌های دهکده گردشگری نباید تغییر کند چرا که این مهم به ذخائر آبزیان صدماتی وارد می‌کند.
دلشب با اشاره به اینکه اقتصاد و معیشت استان بوشهر به دریا وابسته است تصریح کرد: حفاظت ذخائر آبزیان یکی از مهم‌ترین رسالت‌های مردم و مسئولان است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اشاره به اینکه بانک زیستی برای موجودات دریایی استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود بیان کرد: این بانک ضمن معرفی جایگاه‌های مهم آبزیان در چرخه دریا، تغذیه آنان مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی، با تاکید بر تامین اعتبارات لازم برای اجرایی شدن طرح مطالعات بانک زیستی دریایی بوشهر افزود: با تامین اعتبارات لازم مطالعات جامع اقتصادی، اقلیمی و بانک زیستی در دهکده گردشگری بوشهر آغاز می‌شود.
منبع: تسنیم

دیدگاه خود را بیان کنید