202 طرح حوزه کشاورزی استان اصفهان به بهره برداری می رسد

دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۶۶ بازدید
202 طرح حوزه کشاورزی استان اصفهان به بهره برداری می رسد

202 طرح حوزه کشاورزی، آب و خاک، دام و طیور و آبزیان، امور عشایر و منابع طبیعی و آبخیزداری همزمان با دهه فجر امسال در استان اصفهان به بهره برداری می رسد

این طرح ها در بخش های آب و خاک و مهندسی، تولیدات گیاهی، امور عشایر، تولیدات دام و طیور وآبزیان، منابع طبیعی و آبخیزداری و صنایع کشاورزی و میزان اعتباری بیش از 75 میلیارد تومان اجرا شده است.

طرح های باغبانی، فراوری سیب زمینی (تولید چیپس) احداث گلخانه گل، گل های زینتی سبزی و صیفی جات، پرورش دام و آبزیان و گاو شیرده، مرغ گوشتی، بچه ماهی، تولید گلاب و عرقیات توسعه سیستم های آبیاری کم فشار تخم گذار از جمله مهمترین طرح های یاد شده است.
این طرح ها در شهرستان های دهاقان، بویین میاندشت، کاشان، فریدونشهر، نجف آباد، تیران و کرون، گلپایگان، شاهین شهر و میمه، اردستان سمیرم افتتاح می شود و به بهره برداری خواهد رسید و در مجموع 876 فرصت شغلی را ایجاد می کند و باعث تثبیت اشتغال یک هزار و 55 نفر نیز می شود.
حدود 41 میلیارد تومان از بخش خصوصی و آورده شخصی، 20 میلیارد تومان تسهیلات بانکی، 6 میلیارد تومان اعتبارات دولتی ملی و 4 میلیارد تومان اعتبارات دولتی استانی برای این طرح ها هزینه شده است

منبع : ایمنا

دیدگاه خود را بیان کنید