همکاران میتوانند از اینجا مشکلات و تنگناهای فعالیت های شیلاتی شخصی و منطقه ای خود را جهت اطلاع مسئولین مربوطه ارسال نمایند
کلیه فعالان شیلاتی از اینجا میتوانند تصاویر و ویدئو های جالب شیلاتی را ارسال کنند که به نام خودشان ثبت و در معرض تماشای همکاران گذاشته شود.
حضور شما در پایگاه اینترنتی ایران آکوا iranaqua.ir
از اینجا رایگان فعالیت های شیلاتی خود را به همکاران و علاقه مندان بیشتر معرفی کنید
کارشناسان و متخصصین محترم علوم شیلاتی از اینجا میتوانند نسبت به معرفی و ارتباط بیشتر با همکاران شیلاتی اقدام کنند
همکاران شیلاتی میتوانند از اینجا اخبار صنف شیلاتی خود را ارسال و منتشر کنند
ایران آکوا iranaqua.ir اولین مرجع ارتباط علمی تجاری خانواده بزرگ شیلات ایران
یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶
۰ نظر
۱۰۲ بازدید
رئیس انجمن خوراک دام و طیور گفت:صادرات خوراک دام، طیور و آبزیان سال گذشته در مقایسه با سال ماقبل خود به سبب شیوع آنفولانزا حاد پرندگان حدودا ۱۰ درصد کاهش یافت |
|
مجید موافق قدیری رئیس انجمن خوراک دام و طیور با اشاره به آخرین وضعیت صادرات خوراک دام و طیور اظهار داشت: سال گذشته حدود ۲۳۰ هزارتن خوراک دام، طیور و آبزیان به ارزش بالغ بر ۸۶ میلیون دلار به ۱۱ کشور دنیا نظیر ازبکستان، ترکمنستان، ترکیه، امارات واسپانیا صادر شد. وی افزود: صادرات خوراک دام، طیور و آبزیان سال گذشته در مقایسه با سال ماقبل خود به سبب شیوع آنفولانزا حاد پرندگان حدودا ۱۰ درصد کاهش یافت که با برنامه ریزی و انعقاد قراردادهای تجاری با دیگر کشورها در نظر داریم که حجم صادرات را افزایش دهیم.
|
|
موافق قدیری در خصوص آخرین وضعیت صادرات خوراک آبزیان به روسیه بیان کرد: علی رغم بازدید و تایید سازمان دامپزشکی روسیه از کارخانهها تا کنون به سبب بوروکراسیهای پیچیده اداری سازمان دامپزشکی کشور موفق به این امر نبودیم.
رئیس انجمن خوراک دام و طیور با باین اینکه صادرات خوراک آبزیان به روسیه ارزآوری بالغ بر 17 تا 20 میلیون دلار در بر دارد، ادامه داد: با توجه به قرارداد صادرات ۵۰ هزارتن خوراک آبزیان به روسیه باید گفت که در صورت رفع موانع این میزان خوراک که حدود ۲۵ درصد تولید را تشکیل میدهد به روسیه صادر خواهد شد.
وی با اشاره به موانع مهم در امر صادرات خوراک دام و طیور اشاره کرد و گفت: بورکراسیهای پیچیده اداری، نوسانات نرخ ارز، تفکر مدیران و سیاست گذاران اقتصاد از جمله موانع مهم صادراتی به شمار میرود که از این روبرندسازی محصول، استفاده از فناوریهای نسل چهارم، حمایت دولت از واحدهای کوچک و متوسط تولید خوراک و تغییر تفکر مدیران امری ضروری به شمار میرود منبع : باشگاه خبرنگاران |